Träffar under 2015

Hoppas ni haft det bra över jul och nyår!

Träffarna under hösten har inte varit så värst välbesökta så jag ville kolla om fler vill komma om vi träffas någon annan kväll än tisdagkvällar. Jag tänkte också bara samla till fyra träffar i år. Om någon har idéer om mötesformer, innehåll, samarbete med andra ”communities”, mm., så är det ju bara att ni hör av er!

De fyra träffarna föreslår jag att vi kör i slutet av januari, april, september och november.

Så till frågan om eventuellt byte av kväll. Jag vore kanonhjälpsamt om ni ville besvara pollen nedan! Ni kan välja flera dagar.

God fortsättning på 2015!

2 kommentarer on “Träffar under 2015”

  1. Mattias Persson skriver:

    Ska försöka dra med britta.lofvenberg@gmail.com på nästa träff. Hon är min granne. Då kanske jag lyckas komma med också..:)

    //Mattias


Kommentera

